Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden palautusoikeus.
Asiakkaalla on oikeus palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Verkkokauppatilausten palauttaminen on aina asiakkaan omalla vastuulla.
Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tuotteita, ota yhteys verkkokaupan "ota yhteyttä" -lomakkeella tai suoraan sähköpostilla rebellakoru@gmail.com, niin saat ajantasaiset palautusohjeet vastauksena sähköpostiisi.
Tuotteiden palauttaminen
Palautettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä, myyntikuntoisia, ja ne tulee postittaa viipymättä tai viimeistään 14 vuorokauden aikana palautusilmoituksesta. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten. Palautettavat tuotteet tulee pakata hyvin. Asiakas vastaa itse palautuksesta aiheutuvista kustannuksista.
Selkeästi käytössä olleen tuotteen hinnasta voidaan pidättää oikeus laskuttaa tuotteen arvonalennuksesta. Maksamasi suoritus palautetaan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa peruutusilmoituksen saapumisesta, lukuunottamatta mahdollisia ylimääräisiä kustannuksia, jotka ovat aiheutuneet valitsemastasi muusta kuin verkkokaupan tarjoamasta edullisimmasta vakiotoimitustavasta. Verkkokauppa voi pidättäytyä maksun palautuksesta, kunnes tuotteet ovat palautuneet. Suoritus palautetaan tilisiirtona.
Palautusosoite:
Regina Nieminen
Laulurastaankuja 5 A 7
00700 Helsinki
044-5961009
Noutamattomasta paketista veloitetaan 10€. Tämä kattaa kuljetusmaksut sekä verkkokaupalle aiheutuneet ylimääräiset kulut. Jos haluat käyttää 14 vuorokauden palautusoikeuttasi, noudathan paketin ja pyydät ajankohtaiset palautusohjeet sähköpostilla osoitteesta rebellakoru@gmail.com
Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse: rebellakoru@gmail.com
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydän olemaan yhteydessä asiakaspalveluun. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
